torsdag den 26. december 2013

Julehilsen


...til alle jer med ønsket om en rigtig glædelig jul. Jeg håber at I nåede det I skulle, og at I nyder juledagene i familiens skød. Herhjemme har jeg i år sænket ambitionerne, og vi prioriterede i stedet at slappe af og hygge os. Være sammen alle fire - hvilket i bund og grund er det, det hele handler om. 

Forventningerne om hvad jeg skule nå var som altid (alt for) høje, men vi har bagt lækre pebernødder á la Lagkagehuset, som blev pakket fint ind og afleveret til pædagogerne i Karlas vuggestue. Karla har tilgengæld kvitteret med fine juledekorationer pyntet med pailletter. Traditionen tro hentede vi det fineste træ på torvet, som blev pyntet i julens farver (jul er stadig lig med rød i mit univers...) og Anders har stået for at lave konfekt med pigerne, ligeledes en tradition.

6 kommentarer:

  1. Super skønne billeder af jeres jul :-) Her har jeg også holdt det hele på jorden, og bare hygget i stedet for at stresse :-) Glædelig jul tilbage :-)

    SvarSlet
  2. Glædelig bagjul til jer. Her har vi bestemt heller ikke stresset, men der har jo også været mange fridage til at nå det hele :)
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lena. Jeres jul lyder altså også til at have været rigtig hyggelig - godt nytår :)

      Slet
  3. Sødeste lille nisse-Carla. Jeg kan skrive under på, at julen hos jer er hyggelig. Jeg håber vi snart ses igen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde du - og det gør jeg bestemt også!! Jeg er stadig så glad for dit besøg :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.