torsdag den 8. november 2012

Pusterum


Karla var lidt småsløj i dag, så hun fik en hjemmedag fra vuggeren - og jeg et pusterum fra arbejdet. Vi slappede af og hyggede, og hun tog sig en rigtig lang lur, hvor jeg nød at få tid til det, der normalt ikke er tid til...(nogen derude der kender det?) - En kop kaffe, det sidste nye boligblad, og mit strikketøj. Egentlig er jeg (forholdsvis) ny udi strikningens kunst, og dette er mit første arbejde på strømpepinde. Det drillede lidt i starten, men så knækkede jeg koden. Mønsteret er fra Drops, og det skulle gerne munde ud i denne her. Jeg syntes de har mange fine modeller, og garnet er en super lækker kvalitet; Merino Extra Fine, som i øvrigt er nemt at strikke i. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.