fredag den 12. juli 2013

Hygge-krea-mig-tur

Jeg startede min ferie med den mest fantastiske krea-hygge-mig-tur i det skønneste kreative selskab. En tur, som var tiltrængt efter en ekstra hård arbejdsuge, og som har givet overskud på energikontoen og som jeg kan leve længe på. Den bød på lange hyggesnakke, stof-og krea'rier, kølig hvidvin på terrassen, lækker frokost, is og en lang sightseeingtur, hvor jeg fik afløb for det arkitektoniske - det er længe siden jeg har hygget mig så meget, og jeg kan næsten ikke vente med at gentage succesen, geografien til trods. Dette er jo en af de fantastiske bonusser der er forbundet ved det at blogge, og jeg føler mig meget heldig og privilegeret.

20 kommentarer:

  1. Skønne indtryk, og så et af mine yndlingsprint fra Liberty... det er godt, at du er "landet" i blogland. Det fornemmede jeg nu straks, at du ville :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din dejlige besked, kan sagtens huske dine første velkommen i blogland-kommentarer og er glad for at du trofast har fulgt med fra min 'take off' :) Mon ikke også der bliver mulighed for et by.bak/ita krea-rendevous på et tidspunkt?

      Melly er også en af mine maaange favoritter, og jeg har også et par bukser på vej i størrelse Bonusdatter - mener du lavede et I-pad cover i samme print?

      Slet
  2. Ser også ud til at have været en skøn skøn tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt også, lever stadig højt på den :)

      Slet
  3. Det lyder helt igennem skønt! Sltid godt med lidt mor-krea-tid!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, glemmer det faktisk lidt i hverdagen, men det skal bestemt prioritet noget oftere.

      Slet
  4. Det lyder helt fantastisk. Både tid til dig selv, godt selskab, kreativitet og hvidvin. MMM

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det så absolut, det må du også huske at forkæle dig selv med :)

      Slet
  5. Ihhhhh hvor lyder det hyggeligt Anita, det er altså sjovt og dejligt hvad det her bloggeri kan føre med sig :-) fortsat dejlig weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Syntes også det er helt fantastisk at der kan dannes venskaber herigennem - mener også du har været på besøg hos et par med-bloggere...? Ha en fortsat skøn sommer :)

      Slet
  6. Smukke og stemningsfyldte billeder. Jeg er helt vild med stoffet (pungen) på det tredje billede - hvor har du mon købt det?
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina :) Det er Melly, som jeg har købt hos Shaukat. Der køber jeg det meste af mit Liberty, samt EBay, hvor man kan være heldig at finde gode deals nd imellem...

      Slet
  7. Hvor ser det skønt id. Dejlige indtryk, materialer og mønstre :-) der er ikke noget som mig-tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcist, det er bare de bedste 'mig' dage jeg længe har haft :)

      Slet
  8. Skønne billeder!;)
    Hvor er de orange/neon bånd fra?!;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var noget bånd jeg havde liggende i 'gavebånds'-kassen, tror de stammer fra Magasins indpakning, men de minder også meget om dem HAY har lavet.

      Slet
  9. Det ligner også en skøn tur! Dejlig mad, kreatid og selskab. Skønne liberty ting, har du selv været i gang?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hele var super skønt :) Jeg har kreeret den lille pung - min første, forhåbentlig ud af mange - men knapperne har Maiken lavet, jeg har blot omformet dem til hårelastikker til pigerne - og de elsker dem! Den fine flagranke er også Maikens værk, jeg har fået en i pigefarver - syntes de er så flotte :)

      Slet
  10. Det ser så super hyggeligt ud.. jeg vil være med en dag kære Anita.. jeg ved at Maiken er det skønneste pigebarn.. som jeg OGSÅ ville elske at møde ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du da Christina, intet vil glæde mig mere end at møde dig :) Du er jo en af de første jeg startede med at følge....

      Vi gentager da bare succesen og mødes i Odense på halvvejen - og hvis du skulle få tid til en kop kaffe på en af dine jobture til Kbh. så sig endelig til :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.