søndag den 4. november 2012

Springet

Jeg har længe fuldt med fra sidelinjen (faktisk næsten to år!!) og det hele startede med en bestilling af en nederdel hos hende her. Efter lang tids overvejelser (hvad og hvordan? Hvor meget? - og hvor lidt?) og en smule sund jysk skepsis er jeg langt om længe på banen, og efter lidt kyndig vejledning fra hende her har jeg taget springet udi det store blogland.

Jeg glæder mig til at komme i gang; vise glimt fra min hverdag med krudtuglen, storesøsteren og ham den søde, vores lille hus i den store by og vores dejlige gamle have, mine sy- og strikkeprojekter, de mange intentioner og kreative ideer - og hvad jeg ellers har at byde på...

- ikke mindst glæder jeg mig til at lære nogle af jer bedre at kende (sjovt som jeg føler at jeg allerede kender nogle af jer) Håber I vil tage vel imod mig....

8 kommentarer:

  1. Godt du tog springet. :)

    Og tak for de fine ord...

    SvarSlet
  2. Håber ikke at du fortryder at ha' taget springet...
    Det er dejligt at være med her i blogland.
    Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er en fin inspirende blog du har. Er nu fast læser :)

      Slet
  3. Velkommen til Blogland :) og din blog ser dejlig spændende ud:) glæder mig til at følge dig:)
    Og glædelig jul:)

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  4. Velkommen til Blogland :) og din blog ser dejlig spændende ud:) glæder mig til at følge dig:)
    Og glædelig jul:)

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  5. Dejligt at falde over din blog :) Glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg har også lige været forbi hos dig. Du laver nogle rigtig fine ting :)

      Slet
  6. Jeg måtte lige klikke mig ind på dit første indlæg, som du linkede til. Sjovt, jeg kan se, at vi tog springet ud i blogland næsten samtidig. Jeg et par uger eller tre senere end dig :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.