torsdag den 27. marts 2014

Endnu en Lulukjole


Så fik jeg færdiggjort endnu en Lulu kjole, denne gang en stribet maritim sag til Karla. Syntes det er en fantastisk model, da den passer perfekt til hverdag; til at lege og hoppe i, hvilket er et must for Karlas vedkommende. Jeg har nemlig en tendens til at sy ting til 'pænt brug', så det er dejligt at få suppleret med en god hverdagskjole til vuggeren.  Modellen er super nem og fungerer til både små og store piger, og jeg har tidligere lavet en tilsvarende til Bonus.

16 kommentarer:

  1. Den er super fin! Godt gået

    SvarSlet
  2. Anita du er så sej. Hold op hvor er den smart

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en kompliment fra sådan en erfaren syerske som dig - tak Libbie :)

      Slet
  3. Hvor er den skøn! Jeg er også vild med glimmer Lulu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!! Både glimmer og striber fungerer ret godt syntes jeg... :)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak søde Maria - husk man skal altid starte et sted... Jeg startede så småt for et år siden...

      Slet
  5. Rigtig sød, jeg er vild med det stribede stof, det er så fint til piger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lena. Jeg kunne heller ikke stå for striberne, og så i den pæne blå farve :)

      Slet
  6. Super fin - jeg bliver vist aldrig træt af striber!
    Nu skriver du den er god til både store og små piger - og ja, jeg ville også hoppe i den hvis den var i min størrelse :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille :) Jeg tror faktisk modellen fås i en voksen størrelse...

      Slet
  7. Uh, den er lækker. Så fin og klassisk - det kan jeg godt li' :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der ramte du lige spot on ift hvad jeg godt kan lide, og hvis det er kommet til udtryk, så er jeg da bare glad :) Tusind tak Maria :)

      Slet
  8. Den er rigtig fin. Hvor er mønstret fra? Den ligner, som du også selv skriver, en kjole der kan bruges både til leg og til at være "pige-fin" i :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Jeg har syet den på syskolen hos Line, det er hendes mønster, men den må være til at gå til selvom man ikke lige har det mønster. Tror bestemt ikke det er sidste Lulu jeg får syet...

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.