torsdag den 24. april 2014

Flere striber


Før påskeferien prioriterede jeg en Anita-dag, hvor jeg blandt andet købte disse skønheder med hjem. Jeg har længe drømt om en stribet sag, og inspireret af min egen collage, faldt valget på denne. Faktisk er det flere stribede items, jeg godt kunne bruge i garderoben, men indtil videre nøjes jeg... Om jeg er stolt!? Dog kunne jeg ikke holde fingrene fra denne statement necklace af det blødeste lækreste læder.

Strikken er en lækker blød og den passer perfekt ind i garderoben, som er ved at omgå en større make-over - og reducering - kraftigt inspireret af Trine, og jeg forsøger at prioritere gode, holdbare køb, der kan mixes på kryds og tværs.

8 kommentarer:

  1. Elsker virkelig striber! Det er da en vildt flot halskæde du har fundet, kan godt forstå at den måtte med hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med den og så kan den gå til næsten alt :)

      Slet
  2. Striber går man aldrig fejl af. :) Halskæden er super flot - hvor har du købt den?

    Jeg synes også Trines tilgang er rigtig inspirerende, og selvom jeg rydede kraftigt ud i skabene for nogle måneder siden, så må jeg nok erkende, at det går den forkerte vej igen ift. keep it simple. Ups. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk har jeg ikke mange striber i garderoben - vist en fejl som jeg må rette op på ;)

      Halskæden er købt i COS, og den vil da også lige være dig!

      Slet
  3. Elsker også striber. Og Anita, undskyld jeg aldrig fik svaret på din mail. Indtil den 21/5 står den på eksamen, så efter det vil jeg rigtig gerne mødes :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du ikke tænke på kære Signe - jeg er lige startet arbejde, så jeg er også helt flad og har knap så meget overskud. Lad os finde på noget efter din eksamen - evt med Kira og Maria :)

      Slet
  4. Det ser virkelig fint ud, både sammen og hver for sig. Hvad skal halskæden bruges til, hverdag eller noget bestemt måske? :)
    Tak for link!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg har allerede brugt dem både sammen og hver for sig - syntes jeg 'manglede' en halskæde til at pifte mine outfits lidt op nu hvor jeg er startet på arbejde :) Selv tak, og tak for inspiration!

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.