torsdag den 22. august 2013

Soft Gallery


(billederne er venligst udlånt af Soft Galley)

For noget tid siden var jeg så heldig at vinde denne fine shopper samt en fin lille gymnastikpose hos Bahne.blog, begge dele fra Soft Gallery's SS13 kollektion. Illustrationen med det fine broderi er lavet i samarbejde med kunstneren Kitt Maria Stuart Schween, og er et eksempel på Soft Gallerys fine poetiske univers.

Jeg er også meget betaget af Soft Gallery's AW13 kollektion "A Dream". Det drømmende univers, inspireret af fortryllede skove, frostklare landskaber, fantasi og eventyrlig magi - endnu engang imponerer Soft Gallery med deres smukke styles med håndlavede broderier og iøjnefaldende illustrationer skabt i samarbejde med danske og udenlandske kunstnere. Materialerne er som altid bløde og behagelige, og farveskalaen er inspireret af sæsonens nuancer; varme toner af blomme og rosa med et strejf af pink og bronze.

Hvis du gerne vil have fingre i en af de fine tasker, kan du lige nu købe dem og hele SS13 kollektionen til halv pris på Soft Gallerys hjemmeside. Der er stadig mange fine items tilbage, blandt andet Alice Spring Time Dress, Lotus Bunny Top og Lili Papillion T-shirt, som er nogle af mine favoritter.

2 kommentarer:

  1. Anita, du er har bare lykkens gudinde med dig! Det er jo helt vildt;) Jeg er også ret betaget af SG, det er så fint og lækker kvali.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg må hellere spræde lidt af den gode karme ud - syntes Soft Gallery er så fint og poetisk.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.