lørdag den 8. december 2012

Gale streger og glade farver



Forleden da jeg hentede Bonus fra kunst (ja det kan man også gå til...) Heerup Kunstskole, kunne hun glad og stolt fremvise sin mappe fuld af fine tegninger af akvareller, tusch og kul samt en fantasifuld dekoreret kage i anledningen af sidste gang inden jul.

Jeg er især imponeret af hendes tusch streger - og syntes faktisk der er et eller andet over dem (måske vi har en lille kunst spire..) og jeg har allerede udset mig et par stykker som skal op og hænge på væggen blandt Bob Noon, vores familiefotos, Trine Struwe og denne her (hvis jeg er så heldig at sidstenævnte ligger under træet...)

3 kommentarer:

  1. Jeg er VILDT imponeret over tegningerne på første billede - hold op det holder! Kunne se mega godt som serigrafitryk på muleposer osv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også dem jeg er helt tossede med, og sikke en kompliment fra sådan en dygtig og kreativ person som dig. Så mangler jeg bare at finde ud af hvordan man laver serigrafi... Måske du kan hjælpe?

      Slet
  2. Hvor er hun bare dygtig den lille pige, meget dygtigere end hun egentlig ved af:0) SUper fint billede det øverste.
    Kh. Louise

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.