torsdag den 14. marts 2013

Pin(k)spiration


 
Billederne er fundet på min pinterest side, hvor der linkes til dets oprindelsessted.
 
Vi er netop gået i gang med at istandsætte Bonus' legeværelse - et projekt der griber om sig... Når væggene er malet og gulvet er lagt, så begynder alt det sjove :) Bonus har valgt lyserødt tema, men mon ikke det bliver krydret med lidt pink, gult og evt. lilla. Jeg har allerede mange idéer, og godt hjulpet på vej af pinterest, Ikea og Denises lækre shop  - kan det kun blive lækkert. Glæder mig til at vise jer det færdige resultat.

6 kommentarer:

  1. Næh hvor spændende. Lækker inspiration. Glæder mig altså også vildt til jeg engang kan indrette børneværelse!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så hyggeligt, er sikker på at lille A får et super fint værelse engang...

      Slet
  2. Hvor fint. jeg tror også snart, at vi bliver pinktificeret, så dejligt med inspiration. Glæder mig til at se, når I er færdige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tøser = pink, vi kan ligeså godt vænne os til det ;)
      Håber I fik fejret Ea i weekenden.

      Slet
  3. Jamen altså med den inspiration kan det kun blive godt - Hvor blir det spændende at se! Ha en super dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også, men først skal alt det grove lige overståes. Det bliver så fedt at vise det til hende, indtil videre er det nemlig en overraskelse

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.