mandag den 18. august 2014

Soft Gallery Sneak Peak



Jeg har tidligere skrevet om min begejstring for Soft Gallery's fine og poetiske univers, og for noget tid siden var jeg inviteret til et fantastisk arrangement, hvor de søde designere bag Soft Gallery, Barbara og Tine fremviste den kommende SS15 kollektion, "Le Voyage"

Med farverne og de altid smukke prints leder kollektionen også tankerne hen på varme himmelstrøg, og blandt de mange lækkerheder har jeg allerede udset mig en par must haves. Både til Karla og Bonus - men også til jeg selv. Karla har udpeget undertøjet med de velkendte ugler. Det er en del af SOFT by Soft Gallery, en never-out-of-stock kollektion, som foruden undertøj består af nattøj, bodyer og heldragter.

Mens vi venter, kan I se frem til den lige så fine AW14 kollektion 'A Glimpse' som lanceres den 20. august - og I kan godt glæde jer! Der er skønne eventyrlige prints, fantastiske broderier, douchede farver, leo og quiltede tasker. Sidstnævnte vil være perfekt til Karlas gymnastikstart til september.


2 kommentarer:

  1. Å ja det er så smukt tøj. Detsværre mener min 8 årige nu helt at hun er vokset fra deres tøj. Suk.

    SvarSlet
  2. Faktisk er den kommende kollektion også henvendt til netop den aldersgruppe, da designerne bag SG har døtre på den alder. Der er fx neon detaljer, sweat i forskellige styles, cool prints og knap så tøsede farver.
    Min egen Bonusdatter, Frederikkes er 8,5 og jeg er sikker på at det vil falde i hendes smag!
    Så glæd jer - det gør Frederikke og jeg :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.