onsdag den 30. juli 2014

Ferieglimt fra Sydfrankrig


Jeg har løbende lagt stemningsbilleder fra vores ferie til Sydfrankrig instagram, men dette er kun et lille udpluk. Der er mange billeder, der skal sorteres, og jeg glæder mig til at dele endnu flere med jer. Jeg arbejder også på et mere uddybende indlæg; blandt andet om at køre langt med små børn, og om at prioritere både sig selv og børnene i forhold til at veksle mellem kultur/seværdigheder og pool/strand.

Hvis du ikke allerede følger mig på instagram, kan du gøre det lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.