onsdag den 11. september 2013

Når 'tak' ikke er nok


Når man gerne vil sige 'tak', men når ordet bare ikke er nok i sig selv - sådan har jeg det med min veninde Lis. På trods af en aldersforskel på knap 40 år deler vi samme interesse for kunst, arkitektur og design, og vore veje mødtes da også i sådan en sammenhæng; under et kunstophold i New York for ca. 17 år siden, og vi har holdt kontakten lige siden. Lis følger ivrigt med på bloggen, ved jeg, så hun fik denne gave tidligere i dag 'bare fordi' og fordi jeg gerne vil sige 'tak' for alt og fordi hun er en del af vores liv.

16 kommentarer:

  1. Jamen altså hvor er den smuk! Ja der er ingen aldersgrænse for venskaber og heldigvis møder vi dem på kryds og tværs. Super flot arbejde og en gave som Lis helt sikkert vil sætte STOR pris på:-) Ha en dejlig aften:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord. Det er nemlig rigtig givende med sådant et venskab :) ha en dejlig weekend :)

      Slet
  2. Den er godt nok smuk den toilettaske. Dejligt at høre om et venskab, på trods af alder og distance. Er sikker på hun bliver glad for gaven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Simone, hun blev meget glad for den :)

      Slet
  3. Hor er den smuk Anita - utrolig flot print! Sikker på Lis blev glad for den og for dine søde ord, det var en fin tanke. Go aften til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mille, ja jeg er vild med printet - syntes det gør sig så fint på sådan en lille taske. Ha en skøn weekend :)

      Slet
  4. Det er også et forunderligt venskab I har. Jeg synes det er inspirerende med jeres baggrundshistorie, og hvordan I trods aldersforskel har holdt venskabet ved lige gennem fælles interesser.

    Blev hun glad for den? Jeg kan kun forestille mig det blev godt modtaget, for tasken er virkelig pæn, og stoffet kommer helt til sin ret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sætter også stor pris på det, og ved at det ret unikt :) Faktisk føles det næsten ligeså meget som familie - især fordi det har været i så mange år. Resten af familien har nemlig også taget hende til sig som Tante Lis.

      Hun blev meget glad, jeg er også selv godt tilfreds - men jeg skal vist øve lidt flere lynlåse... :)

      Slet
  5. Hvor er den smuk Anita. Og tanken ligeså... (og så ser det knaldgodt ud med dit nye label :-) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak Anne-Mette, syntes også at den nye label gjorde sig så fin - det giver lige det sidste finish.

      Slet
  6. Smuk taske! Jeg vil lige høre om du har fået min mail? HAr inviteret dig til Norlie/Black Swan på lørdag, men ikke hørt fra dig ;-) Send mig en mail, så gensender jeg invitationen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kira - og tak for en super skøn eftermiddag :)

      Slet
  7. Svar
    1. Tak :) Er også allerede i gang med at producere flere... :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.