søndag den 9. november 2014

Et nyt hverdagslook


Et lækkert og - for mig - nyt hverdagslook består for tiden af mønstrede sweatpants, en sort Tee og en let blazer.

Jeg har for første gang vovet mig ud i en mønstret sweatbuks. Disse er fra Black Swan, og nej de er ikke sorte, hvilket for mig er noget helt nyt, men de er på ingen tid blevet mine absolutte yndlings. Ikke mindst på grund af den lodrette detalje på benene, snørerne og så selvfølgelig lommerne, men mest af alt fordi de er så fantastisk bløde og varme. Det gør bestemt heller ikke noget, at de er vildt behagelige at have på. Jeg syntes bukserne falder pænest, når de styles med en lille hæl. Jeg elsker mine Ecco Pretoria, som på trods af sine 7,5 cm er fantastiske at gå i.

Toppen er også fra Black Swan, og den er generelt bare blød og lækker. Til arbejde pepper jeg sættet op med en let blazer, som i mine øjne er en mellemting mellem en casual cardigan  og en mere 'stiv' blazer. Denne er en gammel model, ligeledes fra Black Swan. For de mere modige kan man sætte en matchende sweattop sammen - det giver et helt andet look.

Hvis du også har mod på at shoppe mønster eller bare vil gå all-in på black, afholder jeg et shoppeevent tirsdag den 25. november. Jeg har inviteret Amira  (som jeg plejer), og hun præsenterer kollektionen, der vil være sat ned med 40% - på nær nogle enkelte styles. Det er ganske uforpligtende, og jeg har før afholdt lignende shoppeaftner  - og som du kan se er det både sjovt og nemt, og denne gang er der oven i købet penge at spare... Send mig en mail, så får du adressen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.