torsdag den 20. november 2014

Name It flyverdragt


Så er begge piger ekviperet med varmt overtøj, og det blev testet i weekendens blæsevejr og klarede både regn og rusk - samt en omgang leg i bladene.

Karla tester denne gang NameIts Storm, som NameIts højeste kvalitet i et ekstra slidstærkt materiale. Den er selvfølgelig både vind- og vandtæt (8000mm) Foruden de mange refleksdetaljer, har den forstærkede knæflader og er ekstra isoleret bagpå. Det er noget jeg vægter utrolig højt, da Karlas børnehave er en delvis skovbørnehave - også om vinteren, og så skal hun altså være varm hele dagen. Hverken jeg selv eller Karla kunne stå for pelsen på hætten. Ligesom selve hætten, er den imiterede pels aftagelig, men det største hit var de indbyggede vanter og de mange lynlåslommer. Jeg valgte en str. 110, og den passer hun fint. Dragten tåler både maskinvask og tørretumbler, og den er testet af en naturbørnehave samt Teknologisk Institut. Det er altså også noget, der tæller i min bog.

Frederikke har valgt den denimfarvede Nitmedenim jakke, som er NameIts mere moderigtigt alternativ - især til de store piger. På trods at det, går den ikke på kompromis med kvaliteten og er både vind og vandtæt (5000mm). Den har ligeledes tapede sømme, praktiske refleksdetaljer og aftagelig hætte.

- ja så mangler vi vel egentlig bare vinteren... Vi er i hvert fald klar!

Hvis du endnu ikke har vintertøjet på plads, kører NameIt i øjeblikket en kampagne, hvor de har -40% på det meste af deres overtøj. Det er bestemt en besparelse, der er værd at tage med. Det gælder dog ikke på webshoppen, men i udvalgte butikker.

1 kommentar:

  1. Sødeste piger <3 Jeg kiggede også lidt på deminudgaven til Ingrid, men endte med parkaen + bukser fra Milk. Synes ellers også at deminudgaven var et værdigt alternativ. :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.