torsdag den 11. december 2014

Den lille sorte




I går viste jeg Karlas julekjole med strutskørt, pufærmer og det fineste røde mønster. Selv er jeg mere til sort - dog må der gerne være en detalje i form af en blonde, en flot snit eller noget helt tredje, og nu hvor julens fester står for døren, har jeg fundet et lille udvalg af 'den lille sorte'.

Netop til julens fester syntes jeg gerne der må være pailletter, og jeg faldt for denne enkle og klassiske model fra Selected Femme. Jeg er helt vild med ryggen på Neville fra  Samsøe & Samsøe, og så markerer den taljen fint uden at være for afslørende - hvilket måske er praktisk til en julefrokost?! 

Hvis jeg skulle gå all in på blonde, skulle det bestemt være i Annushka, omend en gylden middelvej ville være Sylvia, som vil være super flot med høje stiletter. En anden af mine absolutte favoritter er Mac, som er super enkel og alligevel elegant med den flotte udskæring i ryggen.
 
Har I styr på den lille sorte til julefrokosten? Jeg kan i hvert fald sagtens blive fristet af en eller flere af overstående... Hvilken er jeres favorit?

2 kommentarer:

  1. Jeg vil bare lige ønske dig en rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Trine, og i lige måde :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.