søndag den 5. maj 2013

'To buy' listen

  Bech sofabord fra Foxy Potato / print af Tine Struwe i træramme / Misse Mai  print / 265 lampe fra Flos /
Coral pendel designet af David Trubridge / Applicata Bird / Eames gyngestol 
Den er lidt ligesom en ønskeliste, men 'to buy' listen indeholder ting som vi (eller det er måske mest mig) påtænker at indkøbe til hjemmet, når vi syntes vi får råd - eller jeg syntes vi jeg fortjener noget nyt (!) Nogle af tingene er lidt længere ude i horisonten sådan rent prismæssigt, men man har vel lov at drømme...  Hvad drømmer du om?






14 kommentarer:

  1. Det ser så godt ud Anita. Der er flere af tingene som også står på min... Køb når du har fortjent noget nyt liste Ü
    Gyngestolen må jeg simpelthen have en skønne dag...
    God søndag.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder også som en skøn liste, det har du da bestemt fortjent :)
      Eames gyngestolen har jeg ønsket mig så længe jeg kan huske...

      Slet
  2. MEGET meget lækre ønsker. Er og vil med Flos lampen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænkte nok der var noget for din smag :) Ja Flos lampen er super fed, er dog bange for at den bliver for stor i vores lille stue...

      Slet
  3. Flos lampen VIL jeg også have, når vi engang flytter! Den er SÅ helt fantastisk smuk!!!:) Kh K

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du da! Den er så enkel og minimalistisk - lige mig....

      Slet
  4. Hvor er det mange lækre ting :-) Det er så fedt at planlægge og researche til indretning. Det er jeg også i fulde gang med.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh lyder også spændende Line, det glæder jeg mig til at se :) Håber jeg kan inspirere lidt...

      Slet
  5. Det er jo næsten hele min liste. Og det der ikke allerede er på listen kunne sagtens komme på den. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg aner en fælles smag - også i indretningen... :) Du må lige flashe din liste en dag så jeg kan tyvstjæle derfra...

      Slet
  6. Lækker liste - min egen liste vokser også hele tiden! Og ja man har i den grad lov at drømme om alle de lækre sager!
    God aften Anita!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lister er bare det bedste, og nogle af tingene forbliver nok drømme... Så som en ny tilbygning til huset...

      Slet
  7. Dejlige sager du ønsker dig! Jeg har altid nogle ting på boligen som jeg ønsker mig. Lige nu ønsker jeg mig bl.a. en Norman Copenhagen "Block table" (rullebord) og en Verner Panton lampe bordlampe :)

    SvarSlet
  8. Uh det var sørme også nogle lækre ønsker. Vi har Panton bordlampen, den er super flot og enkel. Rullebordet er også fedt - ih det er så skønt at drømmeindrette :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.