mandag den 6. januar 2014

Tarok


Jeg gør meget ud af at lave ting med Bonus, så vi kan pleje vores bonusmor/-datter forhold. Nogle gange bliver det en lille tur på café, andre gange laver vi mad eller bager kager. Op til jul var vi en tur i biografen for at se filmen om Tarok. Vi var blevet forkælet med billetter samt en lille oplevelsespakke med materiale om Baby Tarok, som er direkte efterkommer til Tarok.

Frederikke er lige fyldt otte og er måske lige lille nok, men hun var meget optaget af historien om Tarok, og vi blev grebet af historien og nærmest hoppede i stolene under travløbene. Filmen er dog meget lang (især når man kun er otte), og på trods af uanstændige mængder af popcorn og slik ("Ita, jeg får mere slik af dig end af far!") var hendes kommentar til filmen efterfølgende: 'Den var godt nok spændende, men lidt lang!'

Karla var ikke helt tilfreds med at skulle blive hjemme, men hun hyggede sig alligevel med I-padden, hvor hun så billeder af 'Tarokken', som Karla kalder hesten, der fulgte med billetterne. 

Baby Tarok, som nu har fået navnet Barok, kan følges på Facebook lige her, og som noget helt særligt er det muligt at blive medejer af Baby Tarok. Som medejer vil man blive inviteret til hendes fødselsdag og få billetter til hendes første løb. Mon ikke det er noget for en hesteglad pige...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.