søndag den 12. oktober 2014

Hej efterår // Reima rabatkode


Det har været den skønneste efterårsdag i dag med masser af solskin. Vi har nydt haven, der er blevet gynget, ryddet op i legehuset og flyttet havemøblerne ind. Efteråret er faktisk min favorit årstid; jeg elsker farvernes skiften, træerne, bladene - og når solen skinner som i dag, er det jo helt fantastisk.

Karla er for længst hoppet i sit varme fleecesæt fra Reima bestående af jakke og tilhørende bukser. Vi bruger sættet på en dag som i dag, hvor det er for lunt til vinterjakken - og på de kolde vinterdage bruger vi det under flyverdragten, som et ekstra lag. 

Har I også har brug for et ekstra lag til efteråret eller mangler I at få vintergarderoben i hus, har jeg fået en rabatkode til jer; brug rabatkoden itasalbum og få 10% på dit næste køb på Reimas hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.