mandag den 6. oktober 2014

Milk Copenhagen 20 %

 
Jeg vil lige tippe om alletiders kup. Det lækre børnetøjs mæke Milk Copenhagen har lanceret en virkelig flot og lækker efterårskollektion - men ikke nok med det, de giver til og med onsdag 20% på deres basis t-shirts og leggins.
 
Tilbuddet gælder selvfølgelig på deres hjemmeside, men også ved køb hos en konsulent, og hvis du - som jeg - syntes det er rart at se og røre, er du meget velkommen hos mig i morgen aften, tirsdag d.7.10. Jeg har inviteret en Milk konsulent, som vil præsentere den nye kollektion. Det er ganske uforpligtende, og jeg har før afholdt lignende shoppeaftner  - dog ikke børnetøj - men som du kan se er det både sjovt og nemt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.