tirsdag den 21. oktober 2014

Sunde snacks til dig




De fleste kender Karen Volf fra småkager og kammerjunker (mine yndlings!), men Karen Volf har netop lanceret en sund nyhed: Rugsnack; en lækker sprød snack lavet på rug og fuldkorn. Rugsnacks fås i to varianter; en med klassisk smag af havsalt og hørfrø og en mere spicy udgave med hvidløg og urter. 
 
Med højt indhold af gode kostfibre, færre kalorier og mindre fedt kan Rugsnacks nydes med god samvittighed. De er gode til at tilfredsstille den lille sult sidst på eftermiddagen - herhjemme bliver de spist med velbehag af både børn og voksne, og om aftenen kan de nydes med et glas vin - som her på en ganske alminde mandag aften...

De smager også fantastisk med en portion lækker dip, fx denne guacamole dip, som jeg lavede i weekenden. Se Karen Volfs hjemmeside for flere opskrifter og nyheder.

Guacamole Dip
2 dl skyr
2-3 avocado, modne
1-2 fed hvidløg, presset
Frisk chili, efter smag
1 tsk ahorn sirup
Salt og peber
Mos avocadoerne og rør dem sammen med skyr og sirup. Tilsæt hvidløg og finthakket chili og smag til med salt og peber.

Kunne du også tænke dig at smage de sunde snacks? 
Jeg har fornøjelsen af at glæde ikke færre end 100 af mine søde læsere med smagsprøver af de nye Rugsnacks. Alt hvad du skal gøre er at klikke på dette LINK og skrive dine informationer i felterne, så vil du få leveret begge varianter.

Oplysningerne bliver naturligvis ikke brugt til andet end det, der er tiltænkt, nemlig at sende smagsprøver af sted. Oplysningerne slettes efterfølgende. 

5 kommentarer:

  1. Ja tak siger jeg, så er der bestilt :0) Altså jeg gider jo kun spise kammerjunkere fra Karen, ellers vil jeg hellere undvære ;0) og kun de gamle blå.. Bastabum

    SvarSlet
    Svar
    1. Har det præcist på samme måde med Karens Kammerjunkere... ;)

      Slet
  2. Jeg er stor tilhænger af knækbrødslignende snacks, da det kan være et lidt mere interessant supplement til madpakkernes mellemmåltider. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk er de et stort hit hos pigerne her som en lille eftermiddags snack :)

      Slet
  3. Tak, for prøverne, de smager herligt!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.