søndag den 1. september 2013

En festlig eftermiddag med Reima


I fredags var Krudtuglen og jeg inviteret til et arrangement med REIMA; et mærke som vi herhjemme er rigtig glade for - især på grund af deres flyverdragter. Päivi fra Reima fortalte om den nye efterårs- og vinterkollektion, og som noget nyt har Reima i år lanceret en newbornkollektion i størrelse 50-80. Vi mødte Anne og lille A, og jeg fik også hilst på søde Signe. Vi blev forkælet med lækre sandwich, scones og frugtspyd, og fik en fin goodiebag med hjem. Karla  hyggede sig at tegne og lege med balloner, og havde en sand fest...

(Model Natalie)  

(Model Annika)
 
Disse to jakker var dem jeg umiddelbart faldt for på grund af deres fine pigede snit og enkle, men praktiske detaljer. Begge jakke er fra Reimas nye Urban kollektion, og kan også fås i en fin blommefarvet, en farve som er en af mine favoritter denne sæson.

6 kommentarer:

  1. Lyder dejligt med sådan en hyggeeftermiddag og skønt når man selv er vild med børnetøjet :-)
    God søndag :-9

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt, og Karla snakker stadig om festen... Tøjet var så fint :)

      Slet
  2. Jeg kunne desværre ikke komme pga. work, men det ser virkelig hyggeligt ud:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor ærgerligt, ville da ha været super hyggeligt, men vi må da ses snart :)

      Slet
  3. Det ser hyggeligt og lækkert ud... både jakker og snacks.
    Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Begge dele var et hit - eller hvis du spørger Karla var hun mest til snacksene :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.