tirsdag den 28. maj 2013

Highlights


Udover både sol og regn bød weekenden på masser af highligts - både af den kulinariske slags og af den jeg-kan-leve-længe-på-den-følelse slags: lækker take away fra WEDOFOOD med dertilhørende kølig hvidvin med kæresten, inspirerende kaffe på Mother sammen med Maiken som var en tur i København på jakkeworkshop (glæd jer; den er SÅ flot!), næsten sunde æblemuffins med banan og havregryn samt pizzaer en masse med hele bonusfamilien. Sidstnævnte fik jeg ikke taget billeder af, men det inkluderede 4 voksne, Frederikke og hendes 3 (halv)søskende, hvor Karla er rosinen i pølseenden - allesammen i en skøn forening :)

9 kommentarer:

  1. Prøv lige at hør'Anita...jeg bliver jo sulten nu. Sådan...lækkersulten :-) Jeg siger det lige igen; hvor er det fedt I kan få det til at fungere på kryds og tværs. Rigtig godt for jeres unger...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne-Mette, tror altså også det er ret sjældent at det fungerer så godt...men der har selvfølgelig også været et par kameler der skulle sluges undervejs...
      Kh Anita

      Slet
  2. Sikke et fint billede af Karla. Det var super fedt at få et par timers hygge! Jeg nød det i stor stil og håber det snart lykkedes igen. :)

    Og tak for de søde ord. Jeg glæder mig også til at få jakken HELT færdig, men har brugt de sidste aftener på at lave så lidt som muligt ovenpå en ret hektisk weekend. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød de par timer big time, og er gået i tænkeboks ift. en Ålborg/krea tur :)

      Skal også forbi stof2000 efter det flotte stof...

      Slet
    2. Ja, kom ENDELIG hen til mig på Aalborg/kreatur. Det vil være SÅ fedt. :)

      Jeg er også svært fristet hver gang du viser indkøb. ;)

      Slet
  3. Skønne biller du har taget, en rigtig sød lækkermås på nogle af billederne ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona, ja hende lækkermåsen er jeg ret tosset med ;)

      Slet
  4. Hmmm det ser virkelig lækkert ud:-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.