fredag den 18. januar 2013

Shopping

Jeg har shoppet lidt nyt til pigerne; det var så billigt at jeg næsten ikke kunne lade være - tror ikke engang jeg kan købe stof for de penge (ved selvfølgelig godt det ikke er det samme...) Bonus er helt vild med de lækre bløde 'flapsy' bukser fra PompdeLux, og hendes "Neej har du købt det til mig" var alle pengene værd :) Jeg glæder mig allerede til pakken fra Milk Cph. kommer...  

Selv er jeg blevet forkælet med en makeup pung fra Ninnas kyndige og stilsikre hånd - og den er simpelthen så lækker og blød. Bemærk detaljen med den fine neongule tråd. Min nye mascara og lipgloss er allerede flyttet ind :) Er generelt blevet bedre til at shoppe til mig selv, der var en overgang hvor jeg kun kom hjem med ting til pigerne - men denne gang var det både store og små :)

5 kommentarer:

  1. Makeup pungen fra Ninna er jeg også enormt glad for. Min er i Melly printet. :)

    Fint fint tøj du har fået ind til videre. Det er nemlig så billigt det er svært at lade være! Sjældent har jeg impulsshoppet så meget. ;) Jeg har fået hele fire pakker på arbejde i denne uge, hvor der har været fra både pomp de lux og Milk. Den prikkede sag har jeg købt i både bukser og tunika - dog i forskellig farvekombi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg 'manglede' en fin makeup pung og er SÅ glad for den allerede :) Jeg får også pakkerne sendt til arbejdet - nemt og smart :)

      Slet
  2. Den ser da mega lækker ud den make-up pung....
    Kan godt forstå at du måtte have den med hjem.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  3. Jamen altså alle de gode køb! Den toilet taske er simpelthen så smuk, dejligt med lidt selvforkælelse! Håber I får en rigtig dejlig søndag!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.