fredag den 5. juli 2013

Blogtræf


















I søndags var jeg til et fantastisk blogtræf arrangeret af Mette / Kirkesjov og Anne-Sofie / Fingernem. Jeg havde glædet mig utrolig meget - ikke mindst til at møde en masse med-bloggere. Blogtræffet blev afholdt i Designkartellet, som er en af mine lokale yndlingsbutikker, som jeg tidligere har skrevet om lige her.

Der blev snakket, kreeret, hæklet, strikket, broderet, klippet, foldet og IG'et (er stadig ikke med - men er efterhånden ved at være mør...) samt spist lækkerier; jordbærtærte og Mettes hjemmebagte kokosmakroner. Vi legede den obligatoriske pakkeleg og savlede over den lækre goodiebag, som var ganske overvældende...

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud..;) Sådan nogle dage giver bare god energi..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også. Meget inspirerende - og spændende at få ansigter på sine medbloggere.

      Slet
  2. Ser rigtigt hyggeligt ud. Jeg følger dig gerne på instagram når/ hvis du overgivet dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg skal se om jeg overgiver mig... Det virker i hvert fald som et hurtigt medie, men måske knap så personligt som bloggen.

      Slet
  3. Det ser super hygsomt ud, skønt!
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro at det var skønt :-)

      Slet
  4. Hej Anita
    Det var også bare en super dag, og virkelig hyggelig at møde dig! : )
    Det er sådan nogle dage der bare giver en ny energi og god inspiration!

    Håber du nyder det danske sommer-vejr! Her er sommeren ENDELIG kommet, og vi nyder den til fulde! (Du forstår hvad jeg mener, om det ikke er helt korrekt dansk ;-)

    Glæder mig til at følge dig her på bloggen!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også super hyggeligt at møde dig, og tusind tak for at vise tutorial på den foldede kjole. Det var meget inspirerende og jeg blev ladet helt op på kreativitetskontoen. Jeg glæder mig til at følge dig :-)

      Ha en dejlig sommer :-)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.