mandag den 15. juli 2013

Is sandwich

Is i sommervarmen er et kæmpe hit, og i løbet af ugen har jeg serveret disse lækre is-sandwich til dessert. Opskriften er inspireret herfra, og kagerne består ganske enkelt af en en portion kransekage - jeg havde modtaget en pose i den overdådige goodiebag til blogtræffet - samt hakkede hasselnødder og is. Jeg valgte at lave min egen jordbæris ved blot at vende hakkede økologiske jordbær med en god vanilje is. Jeg fik i alt 12 kager, hvilket svarer til 6 personer, og jeg dryssede kun hasselnødder på halvdelen (toppen). Efterfølgende fik jeg en idé med at pensle kagernes bund med smeltet chokolade - det må blive næste gang...

7 kommentarer:

  1. Ih det ser SÅ lækkert ud - En den må give en rigtig god sommerfornemmelse i maven/ sindet:-) Ha en smuk dag:-)

    SvarSlet
  2. For sørensen da Anita det ser fantastisk ud!!

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer. Det ER nemlig en rigtig lækkert dessert - og så er det nemt at lave i forvejen hvis man skal have gæster, hvilket er et plus med en krævende 2-årig ;)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.