onsdag den 24. juli 2013

Krearier


Til det meget omtalte blogtræf i Designkartellet havde jeg en kreagave med til pakkelegen. Det var første gang jeg prøvede kræfter med at sy lynlås, men med hjælp fra Stjernefrøs fine DIY lykkedes det. Jeg havde en lille rest Liberty i de fineste lilla nuancer - kan nogen hjælpe mig med navnet? - og evt. en lille rest, da jeg mangler til en makeup pung á la denne her, som jeg syede på min dejlige kreatur til det nordjyske. Min pakke blev vundet af Simone, som har denne fine blog


 
Jeg har også kreeret en nederdel til Frederikkes (halv)lillesøster hos sin mor, som fyldte 4 år - det er samme model som denne her og denne her, men denne gang med en fin tittekant ved lommen.

12 kommentarer:

  1. Tak for fin omtale her på din dejlige blog :) Jeg er rigtig glad for den fine make up pung, jeg var heldig at vinde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre :)

      Slet
  2. Skøn nederdel - elsker det print <3
    /Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fint, har også printet i den rød/grønne nuance, så mon ikke der kommer en til i det print...

      Slet
  3. Hold op hvor er du altså ferm....det er simpelthen så fine sager; både din gave til træffet og nederdelen. jeg har været inde og lure på den DIY du linkede til.... Er da liiiige ved at tro jeg osse kan. Måske... Har ihvertfald lyst at prøve :-) Håber du STOR nyder livet og sommeren Anita!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan du det Anne-Mette, jeg fik i hvertfald blog på tanden, og skal bestemt kreere nogle flere... Det gør jeg, tak - og i lige måde til dig :)

      Slet
  4. Uh hvor ser det dejligt ud! Du får altid de skønneste projekter fra hånden og hvert eneste projekt frister! Din makeup pung er SÅ lækker, super dejligt blog tip iøvrigt. Håber I nyder alle de smukke sommerdage/ aftener:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde besked, de gør mig altid så glad.
      Der er jo nok en lille perfektioneist gemt i mig og jeg prøver at gøre mit allerbedste med alle mine projekter - nu mangler jeg bare at prøve kræfter med læder, som jo er din ekspertise :)

      Slet
  5. Hvor ser det bare pænt ud med pipingkant på lommen af nederdelen. Blev Frederikkes lillesøster ikke rigtig glad for den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig godt tilfreds, hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det noget før... Men det skal da helt sikkert prøves igen, kan nemlig godt lide den enkle detalje - og der er jo efterhånden en del fint Liberty stof i skabet der bare venter på at blive tryllet om til fine nederdele - og kjoler :)

      Både lillesøster og moren blev rigtig glade :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.