tirsdag den 2. juli 2013

Ugen i glimt

  
 
 
 

 
 
 
Her er lige et par glimt af ugen der gik...

Den indeholdt bål i vores dejlige have med dertilhørende heks designet af Frederikkke, og i denne weekend havde vi besøg af min far og 'Bedste Lise', som kom fra Jylland for at hjælpe med at bygge legehus til Karla - og jeg kan godt sige at morfar nu er den største stjerne på Karlas himmel.

Vi nød det sidste af pæonerne, som er en af mine yndlingsblomster - bare en skam at de ikke holder så længe... og det fine hjerte, som Karla har kreeret i vuggestuen. Tror selv vi skal lave noget lignende til bedsteforældre gaver...

Herudover bød weekenden også på en tur på Bakken samt blogtræf i Designkartellet arrangeret af Mette/Kirkesjov og Anne-Sofie/Fingernem, hvor vi fik den lækreste goodiebag. Mere om det i et senere indlæg...

8 kommentarer:

  1. Det ser sørme hyggeligt ud med jeres hjemme-sankt hans bål. Er det Frederikke som har tegnet den fine heks?

    Jeg kan godt forstå, at morfar er den bedste lige nu. Heldige Karla. :)

    Lige for tiden har jeg købt pæoner billigt i Netto, så jeg kan godt tilgive at de ikke holder så lang tid. Det er nemlig også en af mine yndlingsblomster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Frederikke har tegnet og far klippet... Det var virkelig hyggeligt, og ja vi burde gøre det noget oftere og ikke kun til Skt. Hans.

      Karla er SÅ glad for legehuset, det står nu til venstre for sandkassen og mangler bare en klat sort maling.

      Slet
  2. Det var rigtig dejligt at møde dig til blogtræf i søndags :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Simone. Du må endelig sige til når du flytter herudad... ift.strikke/kreaklub :)

      Slet
  3. Ej nogle dejlige billeder :)

    www.blueeyedflower.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig og kreativ uge. Dejligt med en hjælpende og kærlig hånd til legehus projektet - Og den heks er SÅ sej:-) Ha en rigtig dejlig og smuk weekend:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette, den hjemmelavede heks er blevet en lille tradition de år hvor Frederikke fejrer Skt.hans med os - SÅ hyggeligt! Ønsker dig også en skøn weekend :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.