søndag den 7. juli 2013

Blogtræf / goodiebag

Tørklæde / Maya
Omaggio termokop / Kähler
Boligliv / Egmont magasiner 
Boligmagasinet / Bonnier

Papir, notesbog og kort / MiniMegaDesign
2x masking tape / Just White 
3 Elements armbånd / Panduro Hobby
Nøglehus med fugl / Qualy
2 par øreringe / Rikke Krarup-Hansen
Keramikugle / Heimat 
Porcelænsøreringe / Seerup & Tranberg
Neglelak / Fnug
Tapetpakke / Retrovilla
 
 Libertystof + blyant / EAO (Anne Dorthe)
Armbånd / Anne Rævehøj Jensen
Keramik ugle / Heimat 
 Saks, bånd, skål, tags / Ib Laursen

Chai latte / Fredsted te
Havtorn / Grød
 Kagemasse + overtrækschokolade / Odense Marcipan

Bordfolk æggebæger / Lucie Kaas
Akrylfarve og blok / Creas
Stof + bånd / Malika & Rosa 
  
Jeg er stadig helt overvældet over de mange sponsorgaver vi modtog til Blogtræffet i Designkartellet, og der var noget for både øjet, øret, ganen - og selvfølgelig til de kreative hænder...

Tørklædet er allerede fast inventar i min garderobe, og jeg var heller ikke sen til at kreere en makeup pung af det fine Libertystof; det er en Marapytta-model syet på syskolen. Næste kreative projekt bliver at få noget ud af de fine tapetstykker, og mon ikke familien skal forkæles med en dessert indeholdende de lækre Odense produkter, fx en lækker is-sandwich.

10 kommentarer:

  1. Hold da op, det er en goodiebag der vil noget, fedt!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man sige, ja. Næste gang må du med :-)

      Slet
  2. Jeg skal da lige love for at I har fået nogle lækre ting med hjem. Tillykke med det hele (Øv altså at jeg ikke nåede med til det blogtræf)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er meget imponerende og overvældende hvad Mette og Anne-Sofie fik stablet på benene - du må med næste gang, det er jo lige i din baghave :)

      Slet
  3. Hold da helt op, det er godt nok vildt med så meget forkælelse :o)
    Fedt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, føler mig også meget forkælet :)

      Slet
  4. Det var sørme også en imponerende goodie-bag.

    Tak for nogle dejlige dage. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk var det ikke en, men hele to goodie-bags, det kunne selvsagt ikke være i een pose ;)
      Selv tak, lever stadig højt på sidste weekend :)

      Slet
  5. Det er godt nok imponerende :D

    / www.fashionbysterup.dk

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.