tirsdag den 18. december 2012

Fra Nissen

Hjemme hos os har vi en sok foran kaminen brændeovnen til gaver fra Nissen. I stedet for 24 små dimser, vil jeg hellere lægge lidt lækket en gang i mellem, hvilket betyder at det ikke er hver dag Nissen kommer forbi - og når Bonus kun er her halvdelen af tiden syntes jeg det er en fin løsning, og Karla forstår alligevel ikke helt konceptet endnu.
I weekenden havde Nissen fundet på at lægge bogen 'Jul med Perleplader' i sokken - pudsigt nok havde bonusmoren spottet selvsamme bog i Arnold Busk et par dagen forinden og tænk 'Hmnn...Spændende...' Bogen var lidt dyr, men jeg Nissen må have tænkt at den kan bruges igen år efter år...af både store som små :)
Måske I kan bruge idéen?

7 kommentarer:

  1. Hej Anita!
    Jamen altså det er virkelig en nisse som tænker langsigtet, for det er nemlig dejligt med hobby bøger, man gemmer dem jo, og tar dem frem igen og igen. Den er rigtig skøn ud, elsker HAMA perler. tak for tippet og håber I nyder ugen, med perler måske, ha en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, Mette. Vi skal bestemt fortsætte med Hama :)

      Slet
  2. Den bog kender jeg da også en som ville elske, så tak for dejligt tip :-)

    SvarSlet
  3. Super god idé! Jeg er vild med snefnugene især.. Er det mon for sent at lave nogle og hænge i vinduerne? I hvert fald vil jeg skrive mig bogen bag øret - tak for det (:

    SvarSlet
  4. Nej da, det er ikke for sent med fine ophæng, så kom du bare i gang :)
    God dag :)

    SvarSlet
  5. Fantastisk bog, og super god ide Anita!
    Kh. Louise

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.