mandag den 14. januar 2013

Project 52

- eller The 52 Project som det oprindeligt hedder, er ganske enkelt ét foto pr. uge i et helt år. Jeg blev inspireret af Sara, og hopper på ideen her i uge 2/52... Se også med hos Louise og Julia og - det kan jo være at der kommer flere... Jeg ved ikke om de kommer på bloggen hver uge, men jeg vil forsøge - og glæder mig til at få dem samlet i en 2013 fotobog og se tilbage på dejlige minder af året der er gået.

"a portrait of my children, once a week, every week, in 2013"
2/52
Karla: kan selv / vil selv tage alt tøjet på - både hendes eget og andres

8 kommentarer:

  1. Skønne lille pige, og sikke et dejligt glimt hun har øjnene:0) Tak for linket til mig;0)
    Ha en dejlig dag.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Skønt projekt og dejlig måde at foreviget dejlige øjeblikke og fin idé, det må være sjov at se alle de dejlige billeder igennem om et år :-) ha en dejlig uge og sikke en charmerende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mette - glæder mig også til at se dem samlet. Håber du har en skøn weekend :)

      Slet
  3. Super ide med et billede om ugen i et år, det vil jeg også prøve. Kan du anbefale et godt sted at få fremkaldt din fotobog, når den er færdig? Jeg plejer at bruge www.pixum.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et spændende fotoprojekt - jeg har tidligere brugt vistaprint og photobox, og hvis du er mac bruger (det er jeg desværre ikke) findes der en ret godt program, kan dog ikke huske navnet... Held og lykke med det :)

      Slet
  4. Hej Anita. Så fik jeg kigget rundt på din blog - det er jo et super lækkert sted du har her, så jeg er nu også tilmeldt som ny fast læser, og glæder mig til at følge med!
    Ideen med et billede om ugen hele året faldt jeg også over i går, og har lige tygget lidt på, om jeg bør hoppe med på bølgen - det tror jeg, at jeg gør! Din datter ser skøn ud ;-)

    SvarSlet
  5. Et varmt velkommen til - dejligt du vil følge med :) Skønt du hopper med på bølgen - glæder mig til at følge billederne af dine skønne børn.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.