torsdag den 11. juli 2013

Sol og sommer


Med en travl hverdag er det tiltrængt med ferie, og vi har haft en uge sammen herhjemme før turen går til Amsterdam - en ferie som længe har været på tegnebrættet og som mere eller mindre tilfældigt blev planlagt tilbage i efteråret.

Denne uge har vi slappet af og nydt at sommeren er kommet igen, og pigerne har hygget med vand i haven, og vi må konstatere at krudtuglen er muteret til en vandhund. Jeg ved ikke lige hvad der sker for tungen, koncentration måske...? 

Jeg har også været på en fantastisk og tiltrængt krea/hygge/mig tur til Ålborg, som har budt på stof-og krea'rier, fantastisk dejligt selskab, kølig hvidvin på terrassen, is og sightseeing - men mere om det i et andet indlæg.

10 kommentarer:

  1. Hvor fine, fine billeder! Dansk sommer når det er allerbedst :-) Skøn måde at starte sin ferie på. Karla ser ud til at have en fest.... Håber I får en super tur til Amsterdam osse (endnu et sted jeg ikke har været. Endnu :-) ) Fortsat god ferie Anita!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne-Mette, der er bare ikke noget bedre end vandleg i haven...og vejret er jo stadig helt perfekt. Ønsker også en rigtig dejlig ferie til dig og dine :) Amsterdam er fantastisk!

      Slet
  2. Hihi så sød og koncentreret! Lille Hector elsker også vand- lykken er at gå havevandring om aftenen og være med til at vande 15 blomster - der sidder tungen også i mundvigen:) Skønt I nyder det- jeg ser også frem til at køre fra arbejde i morgen og holde ferie :) go aften til dig Anita og endnu engang go tur til Amsterdam ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mille, kan lige se lille Hector for mig med vandkande :) Håber I har en rigtig dejlig ferie - du må lokke manden med til Amsterdam næste sommer, det var simpelthen så skønt :)

      Slet
  3. Ej nogle skønne billeder. Det er da kun at blive glad af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, sjovt som børn bare elsker at lege med vand...

      Slet
  4. Åhr, det ser hyggeligt ud. Jeg tror da vi skal have fundet badebassinet frem, når vi kommer hjem i eftermiddag. Når jeg ser Karla får jeg virkelig også lyst til at springe op i baljen. :)

    Og tak for rigtig skønt besøg. Jeg glæder mig til at se billederne. Har du fået syet noget af alt det udklippede sammen? Er selv næsten færdig med to par shorts. Det var bare så hyggeligt og motiverende med en hel sydag, så det er næsten ikke til at stoppe igen. :)

    Rigtig god ferie til Amsterdam. Det lyder som de perfekte rammer til en god ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du springer bare i - der er altid plads til een til ;) Jeg har faktisk ikke fået syet mere, selvom lysten bestemt er der, men har nydt varmen og solen... Men det kribler nu lidt i fingrene efter at komme i gang igen...

      Håber også I har en rigtig dejlig ferie i bjergene, og at pigerne klarede den lange køretur. Glæder mig til at høre om det hele :)

      Slet
  5. Skønne billeder - rigtig god ferie til jer <3

    SvarSlet
  6. Tusind tak - også en rigtig skøn ferie til jer :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.