mandag den 30. september 2013

Reima vinterjakke og rabatkode


Det ligner ellers ikke mig at at være i så god tid, men i forrige uge fik vi vinterjakken til Karla på plads. Jeg havde spottet mange lækre jakker til dette event - men jeg faldt pladask for denne jakke fra Reima. Jakken har mange fine detaljer; blandt andet de smarte lommer og det nye logo, og af praktiske detaljer kan jeg nævne de tapede sømme, refleksdetaljerne, den aftagelige hætte - og ikke mindst min personlige kæphest; den uundværlige regulerbare snor nederst, som holder sne og kulde ude.

Modellen hedder Shimo, og jeg er helt vild med den flotte grå farve og det smarte design. For Karlas vedkommende er det lommerne og hætten, og første kommentar faldt prompte; "Neii er den til mig" - efterfulgt af et "hvor er sneen?!". Jeg tvivler dog på at Reima kan love snegaranti, selvom mange af deres modeller er designet til at klare ekstreme vejrforhold. Vi - eller rettere Karla - tester jakken og den har allerede været jakken i brug - så nu kan vinteren bare komme an... Karla er i hvert fald klar til at gå vinteren i møde :)

Hvis du også er faldet for Reimas nye kollektion og ønsker at få styr på vinterovertøjet eller tilbehøret - så kig på Reimas hjemmeside og benyt rabatkoden AB1-47FZ-2MF4-KEAS - så får du 10% på hele din bestilling.

Dette indlæg er sponsoreret, 
men holdningerne er mine egne.

4 kommentarer:

  1. Den er altså også pæn. Jeg kan godt li farven og der ikke er en masse dikkedarer.

    Og så ærgrer jeg mig da lige nu over at jeg ikke kunne komme med til det Reima event, hvis det betød test af en lækker jakke. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jakken er nemlig så enkel og pæn - og så syntes moren jo at Karla ser noget så bedårende og fræk ud i den :) Kan man i øvrigt det samtidigt?! ;)

      Slet
  2. Den ser godt nok lækker ud :-) Ikke dårligt at få lov at teste sådan en sag :-) Glæder mig til vi ses i aften.

    Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi mangler bare sne og kulde... Tak for en skøn og hyggelig aften - og lækker æblekage :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.