tirsdag den 15. oktober 2013

Blogevent // Wheat


Weekenden bød på en tur til Jylland, hvor jeg er inviteret til blogtræf arrangeret af tre søde bloggere; nemlig Lou/Goldenghetto, Marina/Cand.mor og Stinne/Hurlumhej og krudtugler. De havde stablet et fantastisk arrangement på benene; blandt andet havde de inviteret Charlotte og Julie fra Wheat, som fortalte om brandet og fremviste eksempler fra både den nuværende og kommende kollektion - og så havde de en fin goodiebag med til os.

Jeg var især vild med det rosafarvede termotøj, som dog først kommer i butikkerne til foråret -  det skal jeg helt sikkert have fingere i til Karla (til drengemødrene kan jeg afsløre at sættet også kommer i grå). Jeg kunne heller ikke stå for det fine Organic by Wheat, som var noget af det blødeste bløde - det skal jeg bestemt huske til de næste barselsgaver.

Jeg fik hilst på en masse søde - for mig nye og kendte bloggere, og vi blev forkælet med the og de lækreste kager. Uhmm Tines lakridssmåkager var altså svære at modstå... De søde værtinder havde også sørget for en overdådig goodiebag til os, og afslutningsvis blev der trukket lod om fine præmier fra diverse sponsorer - men mere om det senere...

10 kommentarer:

  1. Ane (og mor!) har også været så heldig at få nogle fine sæt fra Wheat - det er så lækker kvalitet:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er hun / I heldige, det er bare så lækkert og blødt :) De har også en super lækker uld-kvalitet, hvis det er noget du bruger til Ane...

      Slet
  2. Og du var også afsted, jamen altså. Dejligt selskab du endte i! Det lyder som om det har været ret hyggeligt.
    PS: har du nu vundet noget igen? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var bare så hyggeligt - følte mig også ret heldig, men der var altså gaver til os alle, så vi var alle vindere...

      Slet
  3. Det var super hyggeligt at møde dig Anita og super sejt at du bare lige sådan kom til Aarhus :)
    Og TUSIND TUSIND tak for den flotte værtindegave, den er så smuk og jeg er så glad for den!

    Håber vi ses igen og kom så på instagram Anita :)

    Kh Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig, man siger da ikke nej tak til sådan en fin invitation. Det var SÅ hyggeligt at møde jer alle, og jeg havde en skøn dag :) Er glad for at du kan lide gaven, er spændt på hvilken du fik...

      - og ja, på gentagne opfordringer må jeg jo nok hellere snart join'e jer på IG :)

      Slet
  4. Det lyder simpelthen så hyggeligt. Ville ønske at jeg også havde været der. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også, og ja, det ville lige ha' været dig :) Er virkelig ked af at der ikke blev tid til at ses, men næste gang...

      Slet
  5. Det lyder skønt. Og kom så endelig med nogle fynske bloggere, der bliver inspirerede af ovenstående og laver en copy-cat, for jeg vil også prøve ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det var det også. Det er bestemt en succes der tåler gentagelse, både på Fyn og Sjælland, og mon ikke vil være stemning for at stable sådan et arrangement på benene...

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.