torsdag den 31. oktober 2013

Kan du se det for dig...

...mine drømme om vores nye stue? Jeg har længe sukket efter en ny sofa - og ikke mindst en ny stue. Nogle gange bliver drømme til virkelighed, og med denne konkurrence fra BoShop blev der i hvert fald pustet til mine drømme... 

Jeg drømmer blandt andet om denne INHAPPY stofsofa, og denne kombination vil passe perfekt ind i vores nuværende stue - men vigtigst af alt; den kan rumme os alle fire og vore behov. Der er plads til at sidde med fødderne oppe og læse et blad, til at slænge sig med begge pigerne og se en god film, til at farmand kan tage sig en lille (og velfortjent) morfar... Betrækket Season er både rengøringsvenligt og slidstærkt - hvilket nærmest er et must når man bor med børn, og mon ikke den vil kunne holde til krudtuglens hopperi...? Farven Silver er moderne og passer til alt - rent win win.

Vores nuværende sofabord er stort og tungt, og nærmest umuligt at flytte - så jeg vil elske at erstatte det med disse fra ViaCPH, som både er fleksible og nemme at flytte rundt på når der skal leges - eller danses på en almindelig tirsdag. Bordene har et let og enkelt udtryk, og jeg kan godt lide at kan kan lave forskellige kombinationer - både med form og farve. 

I stedet for en central lyskilde over sofabordet, har vi indrettet vores stue med lys i samtlige hjørner. Til vores hyggekrog vil den klassiske MOON pendel lyse op som en lysende skulptur i de mørke vinteraftener. Jeg kan godt lide at man kan personliggøre den ved at justere lamellerne og dermed sprede lyset i forskellige retninger - alt efter hvilket udtryk man vil have frem. 

Som supplement til sofaen drømmer jeg om en ACAPULCO stol, som skal fyldes med bløde puder og en lækkert tæppe, hvor jeg kan nørkle med mit strikketøj eller fordybe mig i en god bog - og selvfølgelig er det nærliggende med en MINI ACAPULCO, hvor krudtuglen kan hygge sig med den lille I-pad 

Til alt fra legetøj og bøger til strikketøj er det nødvendig med god opbevaring, og med de flytbare Mix sideborde vil oprydning - måske oven i købet - blive en fornøjelse...

Tæppet Block med det flotte mønster vil samme stuen og danne rum når pigerne leger eller hopper på gulvet.

BENDER gulvlampen med det fokuserede lys vil være en perfekt lyskilde - så kan den oven i købet kippes både op og ned og blandt andet lyse ned på gulvet, når der bygges med Lego - viola! En lampe med flere funktioner, se dét er lige mig...

Kan du se det for dig...? Kombinationerne, fleksibiliteten og ikke mindst drømmen. Jeg kan.... 
hvad drømmer du om...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.