søndag den 8. februar 2015

Leo bomberjacket


Denne bomberjakke til Karla er en af de sidste kreationer jeg har kørt igennem maskinen. Mønsteret er ret enkelt, men med små detaljer. Den var overraskende hurtig at lave, da det hele er syet på overlocker. Jakken er syet i det blødeste leo bomuldsstof, og det var egentlig købt til en kjole, men jeg syntes det passede så fint til en lille leo jakke. 

Karla blev vildt lykkelig, og hun var meget stolt, da hun den efterfølgende dag havde den på i børnehave. Da jeg hentede hende om eftermiddagen, måtte jeg overbevise pædagogerne om at det var mig, der havde syet den - de troede det simpelthen ikke. Jeg må da også indrømme at det er en af de ting jeg er mest stolt af - lige bortset fra denne fine kjole, syet i Libertystof, og som Karla elsker.

Jeg har dog et styks Bonus herhjemme, der nu sukker efter en tilsvarende leo jakke. Så næste syprojekt bliver formentlig en leo jakke i størrelse 10 år - så er spørgsmålet bare, om jeg skal gentage succesen i en størrelse medium til mig selv... 

6 kommentarer:

  1. Super flot - hvor er mønsteret fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Jeg har syet den på syskolen hos Line, det er hendes mønster, men jeg mener at have set noget tilsvarende i Burda - godt nok med lynlås, men mon ikke man kan ændre lidt i mønsteret...

      Slet
  2. Hvor er den flot - jeg vil også gerne høre hvor mønstret er fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Se ovenstående vedr. mønster...

      Slet
  3. Hvor er den også bare flot :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, glæder mig til syaftner...

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.