onsdag den 6. november 2013

2 vindere


Efter lidt tekniske vanskeligheder grundet installeringen en ny router, som medførte breakdown på min ellers så trofaste computer, er jeg klar med vinderne af et sæt bestående af henholdsvis Odense Marcipan og en kageblanding med Odense Kransekage.

Det var skønt at læse om jeres favoritter, og jeg er selv blevet inspireret til nogle nye og lækre opskrifter. De to vindere, som er fundet via random.org, kan glæde sig til at servere disse lækkerier:

Jeg ville lave disse.. Jeg har nemlig stadig en lille smule rabarber i fryseren.. :)
http://www.odense-marcipan.dk/opskrifter/kransekage/festkransekager-med-rabarbercreme.aspx



Jeg ville gemme marcipanen til min fødselsdag d 1/1, og lave denne (heeeelt vildt lækre!) sag til mine tømmermændsramte gæster: http://www.odense-marcipan.dk/opskrifter/paaske/noeddekage-med-nougatcreme-og-paaskeaeg.aspx :-) 


Tak til alle deltagerne, og ikke mindst et stort tak til Odense Marcipan for at sponsorere denne give away.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.