torsdag den 20. juni 2013

Entré inspiration

 en sort væg... evt. malet med tavlelak - samt grafiske detaljer
...eller en sort dør og et strejf af gult

grafisk og enkelt i sort og hvidt

hvidt i hvidt og de flotte Dots knager

I vores igangværende renovering af vores dejlige bungalow fra 1926 kommer turen snart til en make over af entréen/gangen, så jeg er begyndt at samle inspiration - her er et par billeder, som afspejler min stil og hvor jeg gerne vil hen... Kig med lige her og se hvad jeg ellers har fundet.

9 kommentarer:

  1. Tak for super fin inspiration. Vores gang trænger også til lidt opgradering og i særdeleshed at skjule skoene lidt. Faktisk havde jeg allerede gemt sidste billede til inspiration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sidste billede er også vildt flot - og praktisk til skoopbevaring - men snyder mig nok lidt, da vores gang er knap så lys... Anders pegede faktisk på det næstsidste, men nok mest fordi det ligner vores gang ret meget.

      Slet
    2. Efter mit besøg kan kan jeg faktisk lige se de hvide skabe + Muuto lampen for mig hjemme i jeres entre - hvis ellers K er med på ideen ;)

      Slet
  2. Fiiiinnt Anita :-) :-) Jeg elsker bare den der "finde inspiration-periode" (nå ja... det er selvfølgelig osse fedt når det ER lavet :-) men tanker, drømme praktik er bare sjovt at skulle smelte sammen) Håber du må få en dejlig weekend og "bålaften" med dine...

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme her, kunne drømme i en uendelighed - for mig skal selve processen dog overståes i en ruf, så jeg kan nyde resultatet :)

      Slet
  3. Hvor er de farvede knopper på øverste billede fra ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ret sikker på at det er Ohook fra http://helgo.dk/
      Alternativer kunne være On the spot, Uno Superliving eller Dots...

      Slet
  4. Hej

    Hvor er den hvide væghængte kommede fra? (den på det sidste billede)

    Mvh
    Martin

    SvarSlet
  5. Billedet er fundet på pintetest, så jeg ved det ikke med sikkerhed, men et godt bud kunne være IKEAs Bestå.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.