mandag den 10. marts 2014

På mit natbord


Er gamle og nye favoritter - og noget der står mit hjerte meget nær;

...min nye shimmerblush fra MAC, som er en fødselsdagsgave fra en kær veninde. Den skal nok blive min nye bedste ven sammen med min yndlingslak fra Chanel i farven Orange Fizz. Et perfekt makkerpar i forårssolen. 

...mine yndlingsøreringe fra Carré, som er en årsgave fra min søde kæreste. Han er faktisk ret god til det med gaver - og jeg glæder mig til vores kæresteweekend, som han forkælede mig med på min fødselsdag.

...min split-ends serum fra Garnier, som giver glans til mine trætte hårspidser.

...nye produkter fra Dennis Knudsen - ikke til håret, men nye lækkerheder til krop og ansigt. Jeg er især vild med renseservietterne Facial Cleansing Wipes, som er nemme og praktiske i en travl hverdag. Peel Off masken normaliserer talgproduktionen og virker sammentrækkende på porerne - to ting, min midt i 30'errne hud desværre stadig har brug for. Den er blevet testet, men vil spare jer for synet - blot konstatere, at den er nem at tage af efterfølgende, og sammen med 'andet led' i serien; After Mask Treatment fugter min vintertrætte ansigtshud.

Face&Body serien er selvfølgelig uden parfume og parabener. Den er lavet eksklusivt til Føtex, som denne uge har et introtilbud, hvor du sparer 25% - det er da værd at tage med.

Jeg har modtaget Dennis Knudsen produkterne for at anmelde og teste dem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.