tirsdag den 8. april 2014

Saml, lær og leg - og vind



Saml, lær og leg - er konceptet bag Animal Planet's kampagne, hvor man kan udforske verdens dyr ved hjælp af spændende dyrekort, som sættes ind i et flot samlealbum. Kampagnen kører i samarbejde med Føtex/Bilka, og man får samlekort hver gang man handler ind.

I den forbindelse var hele familien inviteret til brunch, hvor selveste Sebastian Klein underholdte med sine fantastiske fortællinger om dyr fra Afrika. Sebastian er begavet med en fantastisk talegave (og høj stemme), og Karla, der sad lige ved siden af, var en smule betuttet ved situationen...

Begge piger er meget optaget af at sætte dyrekortene ind i albummet og bytter indbyrdes (dog er den 8-årige noget mere snu og taktisk), men jeg syntes det er dejligt at de kan samles om noget, der optager dem begge to - trods aldersforskellen på 5 år. Karla nyder for eksempel godt af at Frederikke kan læse højt om de forskellige dyr. Faktisk syntes jeg også at det er vildt interessant; vidste I fx at kænguruen kan hoppe 8 meter frem og 2 meter op i luften...?!

Der er oveni købet en konkurrence med mulighed for at vinde spændende præmier - blandt andet en rejse til Afrika!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.