søndag den 9. februar 2014

Ticket to Heaven AW14



Under CIFF i sidste uge var jeg inviteret til Ticket to Heavens AW14 show - og sikke et show; Jeg var nærmest blown away af farver, stemning og energi, hvilket ikke mindst skyldes de seje børn. Tror jeg sad med et konstant smil på læberne, for hvor var de bare dygtige, og energien nærmest strålede ud af dem. 

Foruden den nye Casual Collection, der blev lanceret i efteråret, kommer de med T2 kollektionen "Tween" designet til de 8-14 årige. Den indeholder dyreprint, stramme jeans, strik og pasteller - mon ikke det lige er noget for en vis Bonus her på matriklen...

Overtøjet "Ticket Outdoor" rummede lækre asymmetriske detaljer, masser af farver, refleks-effekter og flotte prints - bestemt værd at kigge nærmere på til efteråret, når børnenes vinter- og/eller skigarderobe skal i hus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.